Portal

Blogg Topplista

söndag 18 december 2011

Lägenhet/hus

När det kommer till det här med om man ska köpa lägenhet eller hus så vet jag inte riktigt vad jag vill. Köpa lägenhet är väl skönt på så sätt att det är inte så mycket att sköta runt omkring. Om man har hus ska man nog vara en sån som tycker om att pyssla lite med huset och tomten osv.. Jag har sånna krav också. Skulle det bli hus i framtiden så ska det vara fiiint redan från början eftersom jag inte är duktig på att fixa och dona.

Riktigt såhär höga krav förstår jag ju att jag inte riktigt kan ha? Frågan är ju om man vill bo kvar i sverige i framtiden..








Idag ska vi åka och hälsa på Anton och Camilla och deras två barn i bullmark. Vi tar med oss lilla Ludde så han får leka med deras vovve Doris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar