Portal

Blogg Topplista

onsdag 18 juli 2012

City-spring

Har bokstavligt talat glassat runt med brudarna och barnen på stan idag.
Lunchade sen tog Jannike oss till ben and jerrys glassbar nere vi kajen,
 inte dumt!
Fick present också, vilka goa vänner man har!
På tal om goa vänner så sprang jag på David och Milo, blir ett tag mellan gångerna men lika mycke tycker jag om dom för det!
En jätte mjuk och fin filt som jag kan vira in bebbe i sen :)
Tror jag håller mej på stan ikväll också.
Carro kommer ner så det blir att sätta sig vid kajen eller liknande och snacka samt glo på lite folk.
Lär väl vara en del rörelse nere på stan en sån här kväll.

Igårkväll hängde jag och älsklingen med hans kompisar Jonas och Fallon på bilbingo också. Det var faktist kul. Skulle ha vunnit 300 kr men jag tutade för sent. Visste inte att man skulle va snabb men nästa gång ska jag kasta mej på tutan. Högsta vinst är ju trots allt 10.000 kr och nån ska ju ha turen ;)