Portal

Blogg Topplista

tisdag 17 juli 2012

Tro, hopp och kärlek

På varsin solstol utanför Carro låg vi och hade heta diskutioner medans solens strålar gjorde sitt.
Sedan iväg för att umgås med Nina, älsklingen och Neo
på Café göteborg (mitt favvoplace).
Lunchade och beställde varsin glass med chokladsås, grädde och kladdkaka i. Går ej att beskriva hur det fick smaklökarna att känna.
Simpla ord som sjukt gott räcker inte till.
Nu ligger jag som en tjocksmock i sängen och här tänker jag stanna tills energin hittar tillbaka till min kropp.

Har nått en topp i livet.
Allt känns så bra just nu och jag är omringad av kärkek från alla håll.
Snart har vi vårat kärleksbarn i famnen också så har det absolut största kvar att se fram emot. Har bestämt mej för att snittas eftersom han kommer födas med tarmproblem så det är säkrast för både mej och honom och det sker den 25e juli så om en vecka är det dags.
Är nervös så det räcker och bli över men hoppas på att allting ska gå bra.