Portal

Blogg Topplista

tisdag 18 september 2012

Filmkvällar

Vad kan jag berätta om våra intressanta dagar här på sjukhuset..?
Idag har vi varit på biblioteket och hyrt 5 filmer så ögonen får sig nått annat än vita väggar att stirra på.
Fanns inte så stort utbud men funkar helt klart!
Älsklingen tog en snabb sväng till stan igår också där han hittade en höstjacka som han köpte.
Mina höstjackor hänger i garderoben hemma och bara väntar på
att få användas.
Har säkert nämnt det för er att jag är en jackoholic utan dess like.
Har verkligen hur många jackor som helst.
Men höstjackor är de jag har mest av.
Jag tycker hösten mysig medans många andra kan tycka att det är en deppig period.
Att få tända ljus och dom färgglada bladen är helt klart en mysig känsla.
Det enda tråkiga är dock att den leder oss in i vintertider.