Portal

Blogg Topplista

tisdag 30 oktober 2012

Minnen

När man suttit instängd så pass länge så vill man vara ute så
mycket som möjligt.
Många har kommit hit för att träffa lille Theo så det har blivit mycket hemma-tid vilket vi behövt men nu vill jag ta med charmtrollet i vagnen och ge mej ut känner jag.
Packar ihop familjen och åker och hälsar på nån som vill ha besök ;)
Har förresten tagit fram en stor låda där jag samlar grejer från när Theo var liten som ska fyllas tills han blir stor.
Det är ju så kul att ha kvar sånt.
Jag minns att jag var i 11-12 års åldern så tog jag med min bästa kompis Frida ner i mormors förråd en dag där vi satt i timmar och kollade på kläder som min mamma och moster hade när dom var små.
Vi hittade bland annat några jackor som vi tyckte var fina som vi använde.
Minnen minnen.
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar