Portal

Blogg Topplista

måndag 29 oktober 2012

Tips sökes!

Och idag skulle allvaret ha börjat.
Jag skulle gå till gymet men sen kom jag på att jag knäckte mitt gymkort i lördags så jag får vackert vänta..
Så surt bara när man var så taggad.
Gick och solade som jag inte gjort på ca 7 månader.
Så skönt att jag somnade och vaknade upp när solariumet släktes.
Dags att komma in i dom gammla runtinerna med både gym och solarium för det har jag tänkt hinna med.
Så nu till frågan man har ställt tusentals gånger...
Nu var det dock länge sen jag frågade.
Men vill gärna ha tips på proteinpulver som går att dricka!
Har provat massor med olika men tycker alla smakar skit!
Finns det ingen som smakar liknande gainomax?
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag kör med whey complete, som smakar mums. Brukar kunna leva på det.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska kolla upp det :)

    SvaraRadera