Portal

Blogg Topplista

onsdag 3 oktober 2012

Som ett litet barn

Såg att jag varit lite dålig på svara på era komentarer så det ska jag
bli bättre på!
Alltid kul när ni komenterar :)
Igår var jag nervös för att jag skulle bli stucken.
Dom skulle ta ett blodprov från mej för att jämföra nånting vad det nu hette i Theos och mitt blod.
Jag som är sådär fjantigt livrädd för sprutor och sånt bad om att få emla så jag skulle känna sticket mindre och sköterskorna var hur gulliga som helst!
Kände ingenting av sticket så det gick bra och sen fick jag ett litet gosedjur för att jag var så duktig.
 Haha höll på skratta ihjäl mej när hon kom in med den och sa
"här får du för att du var så duktig".
Haha snacka om att jag gick från mamma-rollen till att bli ett barn själv.
 
Här är mjukisdjuret jag fick (kossan)
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar