Portal

Blogg Topplista

lördag 24 november 2012

Är detta farväl?

Varför??!!
Min kära ägodel iphooone, som bestämde sig för att ge upp livet tillsammans med mej genom att denna dag bara lägga sig ner och somna in.
Har försökt ge den liv med laddaren genom elektriska stötar men får den inte att komma tillbaka till livet igen...
Jag känner mej lessen och frustrerad.
Lämnar in den till professionella människor idag och hoppas på underverk.
 
Trots detta missöde ska jag vara egoistisk och ha en fantastisk rolig kväll med mina tjejer
Emelie, Jannike och Madde plus småttingarna
över en tjejmiddag och skvaller
Saknaden är dock stor!
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Till nästa gång (om det skulle hända igen) kan du prova att hålla inne on/off- knappen och meny knappen i några sekunder för att se om den startar. Min dog i somras, trodde jag, visade ingen reaktion på laddning eller knapptryckningar, men när jag höll in dem båda i ca 30 sek så startade den igen :) om du inte redan provade det så att säga :)

    SvaraRadera
  2. Jasså :) Näe det provade jag aldrig men då ska jag göra det nästa gång. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera