Portal

Blogg Topplista

fredag 23 november 2012

Hmm..

Fredag och man ser extra många glada ansikten ute på stan :)
Gick ner på rut med flera i min goose-jacka som fick larmet att börja tjuta direkt jag klev innanför dörren.
Tog av mej jackan och sa:
"ja jag kom nyss in men ni får gärna kolla mej om ni vill".
Jag fick gå fram och tillbaka som en mannekäng mellan dörrarna framför personal och kunder men inget hände...
Till slut kollade butiksbiträdet min jacka och hittade nån elektronisk ståltråd som var ihopvirad och fastsydd i en tvättlapp?
Vi klippte bort den så nu blir det inga mer pinsamma besök på klädesbutiker.
Tänk om jackan är snodd från början?
Eller var det kanske inte ett larm utan bara nånting som larmsystemet reagerade över?
Varken jag eller butiksbiträdet hade aldrig sett nått sånt.
 
Älsklingen ska på firmafest ikväll och jag ska känna lugnet efter denna dag.
Har bokat lite syster-tid med Nadja i soffan då jag känner för att bara njuta av bra sällskap.
Kanske hittar vi på nått bus om tråkigheten faller över oss ;P
Trevlig helg!! :)


 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar