Portal

Blogg Topplista

lördag 10 november 2012

Åren går..

Sisters night!
Min älskling ska dricka nått gott och spela poker med gänget ikväll.
Så då kommer my one and only sis hit på en mys-i-soffan-kväll med mej och Theo.
Vi ska väl som vanligt smaska i oss massa onyttigheter och samtidigt riva av dom hetast ämnerna ;)
 
Har en sak att erkänna nu...
Har ju haft dålig syn ett par år nu.
Minns när min trafikskollärare sa åt mej att
 "om inte du skaffar glasögon till nästa gång jag ska köra med dej, så kommer jag inte köra med dej nå mer".
Han tyckte att jag inte bromsade in i tid när jag såg en skyllt för jag
såg den så sent..
det har verkligen inte stört mej att jag sett lite dåligt på långt håll men märkte när jag körde hem pappa och Carina igårnatt att jag knappt såg något när det var kolsvart ute...Farligt!
Dom där glasögonen vill jag inte alls ha.
 så kanske är dags att boka in sig för en synundersökning och skaffa linser...

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar