Portal

Blogg Topplista

söndag 11 november 2012

Fars dag!

In på ica kvantum där jag plockade ihop det jag vet att älsklingen gillar till en god frukost.
Vi firar honom på hans första fars dag.
Med ballonger, ett fint kort och en morotskaka från mekka som han ska få när han har vaknat.
Han är förmodligen bakis från igår och då brukar han inte vilja äta nånting så vet inte hur jag ska göra riktigt.
Var och petade lite på honom och frågade om han ville att jag skulle ge honom frukost på sängen men han ville inte äta nånting och jag kan ju inte tvinga honom till det.
Jaja, nångång måste han väl äta nått :)
Här ska det firas oavsett!! ;)
Min pappa har alltid varit och kommer alltid vara världens bästa pappa för mej, så han ska jag givetvis också gratta.
 
Älskar pappa-dagen när man får göra det extra mysigt!
                                
                              Johan med Theo  &  Min pappa med Theo.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar