Portal

Blogg Topplista

söndag 4 november 2012

Bad ass night

Vilken kanon kväll jag hade igår med tjejerna!
Tänkte ju ta massa bilder, men vad hände med det?
Det försvann helt ur tankarna då man blev så uppe i allt annat.
En sketen liten bild togs på mej, Sandra och Emelie men det var allt.
Jag är chockad över mej själv som gjort sån vändning från att inte
 alls lyssna på rock,
 till att komma på mej själv att stå och shake:a ass på rocksidans dansgolv.
Tror rocken har smygit sig på sakta men säkert
 Jhan oftast har på rock klassiker på radion i bilen och jag inte orkar byta.
Och nu kan jag till och med erkänna att jag tycker om det..
Ja vissa låtar mer än andra såklart.
Slutet gott allting ont skulle jag vilja säga när jag fick ett samtal igår som gjorde att jag bara skakade av ilska.
En av mina tjejkompisar ringde i panik då jag kom ut från krogen.
Hon hade blivit på pucklad av nå killar.
Så jävulskt fegt att gå på en ensam tjej!
Jag... Ja jag vet inte vad jag ska säga men ska försöka få tag på henne idag och höra hur hon mår.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar