Portal

Blogg Topplista

måndag 5 november 2012

Träning

Stress dag!
Har åkt runt och fixat lite allt möjligt.
Idag ska jag prova göra köttfärsbiffar till middag, verkar inte alls svårt.
Pappa kom förbi imorse med en hel kasse full med älgkött så det blir lämpligt att sätta igång med träningen nu också när vi har fyllt upp frysen med protein.
Skulle behövt inhandla mer träningskläder men tror jag kör på dom gamla tills jag kommit igång ordentligt.
Tillbaka på ruta 1 igen men när man väl är igång går det fort så nu ska jag försöka kämpa mot mina mål.
Vikten har jag nått så nu handlar det mer om att forma kroppen så som jag vill ha den.
Har suttit och kollat mycket på fitness träning och visat bilder för Jhan:
 "Ååh kolla sådär vill jag ha kroppen".
Däremot är jag inte så att jag vill lägga upp hela mitt liv efter träning.
Är ju en gottegris och det tänker jag fortsätta vara :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar