Portal

Blogg Topplista

onsdag 14 november 2012

Gym hit och gym dit

Jag ljög.
Det var inte alls nu på måndag vi skulle till uppsala.
Var ju inte förrän måndagen därpå såg jag nu, så då har jag gott om tid på mej att bearbeta luftgropsräddslan haha.
Har haft problem med vart jag ska träna.
Har tränat på tenton city i många många år men nu när jag har Theo så vill jag kunna ta med mej honom på gymet om det behövs så jag kan
träna på dagarna.
 Men med honom i vagnen kan jag inte vara kvar på tenton för där finns det trappor..Så surt!
Har börjat kolla efter andra alternativ och funderar på att köpa kort på ersbodas tenton och utöka så jag kan vara på tenton city också..
Jag är kräsen i mina val av gym men ska ge ersboda en chans och provträna där redan ikväll.
Inga ursäkter nu rullar jag mot gymet.
 
 
 
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar