Portal

Blogg Topplista

tisdag 13 november 2012

Upp upp och iväääg

Vi har fått hem en kallelse för Theos återbesök i Uppsala.
På måndag flyger vi och kommer bo på hotell över natten där nere.
Känns tryggt att dom som har haft med Theo att göra sen han föddes ska kolla på honom och ta lite prover så man vet att allt är grönt.
Jag har suttit och googlat på flygräddsla och läst lite om det men har kommit fram till att min flygräddsla är nästan
 helt bortblåst.Det är när det blir luftgropar och turbulens jag blir rädd.
Det står att det påverkar inte alls flygets säkerhet när sånt uppstår men kan inte hjälpa att endå sitta som en spik som klöser fast sig med näbbaroch
 klor i flygstolen.
Jag är en person som kan vara något pinsam att flyga med då jag kan ropa saker som "Nej!" "Hjälp!" när jag känner att flyget börjar bli
 ostabilt i mina ögon...
Men nu ska jag inte börja tänka allt för mycket på flygresan när det är så pass många dagar kvar.
Ner på stan med sis nu för att kolla in det nyaste.
 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar