Portal

Blogg Topplista

torsdag 8 november 2012

Hårkur

     Lyder orderna som jag fick av frisören igår om att käka inpackningar.
Inte bokstavligen men ska springa ner till headline och köpa en vass inpackning som jag ska kladda in håret och ha heeela dagen.
Känns att kvallan fick sig en smäll, Men det var det värt!
Min iphoneladdare IS GONE.
Iiiin på clas ohlson och köpte en billig variant som jag bittert fick ångra.
Den fungerar ju bara ibland, dom gångerna man hittar den rätta tekniken och sticker in den snett i telefonen.
Tappar tålamodet varje gång jag ska ladda den.
Att överföra bilder från telefonen till datorn är ett stort projekt så därför har jag fortfarande inte lagt in nån bild på mitt hår men jag lovar att göra mitt bästa. För bilden ska in.
Rullande besöksdag @myplace.com idag.
Bebis-Theo lockar hit alla möjliga människor men kul är det att han charmar så många :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar