Portal

Blogg Topplista

onsdag 7 november 2012

Som självaste gräsmattan!

MIN HÅRSKALLE/KNASSKALLE!
Jag ville ju bara bli ääännuu mera blond.
Mera mera mera tänkte jag medans jag kletade in en revlon hårbomb i håret för att försöka få det platina blont.
Nånting gick tokigt när jag plötsligt har mängder med GRÖNA slingor när jag tittar mej i spegeln efter duschen.
Som en stressad iller ställer jag mej och försöker gång på gång gnugga håret det värsta jag bara orkar för att få ur det gröna men neeesh nog fan sitter det fast nog.
Det har suttit kvar nu i 3 veckor.
I 3 VECKOR har jag gått med grönt hår och folk jag har träffat har inte vågat öppna käften så när jag har sagt nånting i stil med:
"Ja du ser kanske att mitt hår är grönt,
 det var inte riktigt slutresultatet jag hade väntat mej".
DÅ har folk sagt:
"Jaaa oj, jag vågade inte säga nånting, trodde kanske att du ville ha det sådär!"

Vafaan...Det är klart...Det har ju varit haloween men inte vill jag vara häxa!!
Jag har tänkt att till slut kommer jag ju duscha ur det men börjar ju inse att jag har 2 alternativ, raka hårskallen eller gå till frissan.
Utnyttjade mina stora blå och tittade extra gulligt på Jhan när jag fint frågade om jag fick fixa mitt hår och försökte försiktigt smyga in att beloppet skulle landa på 2000 kr.
Nu är det gjort.
Avfärgning sen färgning på nytt.
Min förvandling från grönblont till platina blont!
Oooh tack älskling är super nöjd!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar