Portal

Blogg Topplista

torsdag 7 februari 2013

Tv spel

Jhan tycker om att spela tv nångång då och då och när jag tänker efter så minns jag hur kul man kunde tycka det var.
Nu pratar jag år och dagar sen när man satt klistrad framför
super mario.
Drabbades av en plötslig längtan efter gamla super nintendo eller vad det heter?
Ringde upp min kusin Fanny igår och frågade om hon inte hade nått.
Kom dit och fick låna ett gammalt nintendo och det var detta:


Jag har faktist aldrig spelat just det...
Men det blir kul at prova nått helt nytt, som för mej är helt nytt alltså ;)
Men det var inte ett sånt jag menade...
Vad jag menade var ju ett sånt här gammalt:




Nån som har ett sånt och vill låna ut?
Pleeease! :)


1 kommentar:

  1. Jag har både ett Nintendo 64 och 8-bitars. Men jag är för rädd om dem för att våga låna ut dem XD

    SvaraRadera