Portal

Blogg Topplista

fredag 8 februari 2013

Singel igen...

Jag och Johan pratade igår, och han sa att han inte känner lika dant som förrut för mej.
Ärligt och en bra anledning till att göra slut tycler jag.
Jag älskar honom och han är pappa till våran Theo så han kommer alltid vara en del av mitt liv.
Jag är såklart jätte ledssen och trodde att han var den jag skulle leva resten av mitt liv med men samtidigt tycker jag att han gjorde helt rätt för ingen ska behöva vara i ett förhållande man inte vill vara i så huvudsaken han är lycklig.
Jag har absolut inte tappat några känslor för honom så för mej är det riktigt jobbigt men jag får bita i det sura äpplet och försöka göra det bästa av situationen.
Det viktigaste är att vi fortfarande är bra vänner och kan prata om allt.
Blir mycket fix med att försöka få varsin lägenhet och sådär nu men man får ligga i lite.
Allt löser sig i slutendan.
Over and out.

 

1 kommentar:

  1. Så mogen du är. Ditt inre matchar verkligen din otroligt vackra utsida.
    Men jag måste säga hans anledning sög. Man får jobba för kärleken i ett förhållande. Inga känslor är likadana efter det kommit ett litet barn. Och det är ju även i många andra stadier i livet man utvecklas. Då får man hitta tillbaka till varandra och jobba tillsammans.
    Kram! S

    SvaraRadera