Portal

Blogg Topplista

söndag 10 februari 2013

Vi säljer våran älskade... :(

Det känns som att skriva en dödsannons på sin egen son...
Vi måste sälja våran älskade lilla chihuahua då ingen av oss kan ta hand om honom när vi separerar.
Så fruktansvärt häsmkt att lägga ut en annons på blocket om våran egen familjemedlem.
För oss är det viktigast att Ludde kommer till ett kärleksfullt hem så om det finns någon som är intresserad av att köpa honom som vi vet vem det är så skulle det kännas bättre.. Lägger därför ut annonsen här i bloggen också...

Hejsan!

Mitt namn är Ludvig/Ludde.

Det som är viktigast för mej är kärlek och omsorg.

Jag är en knä hund som älskar att bli buren, ompysslad och även att busa lite mellanåt.

Jag har en stor personlighet och förstår mycket.

Att lyssna är jag bra då jag är bra uppfostrad och har bara gått i koppel några enstaka gånger.

Jag behöver någon som har tid och kärlek att ge mej inget är viktigare än en trygg kärleksfull familj.

Pris: 8.000 :-

Du får självklart alla tillbehör, mat, hundhus mm..

 

1 kommentar:

  1. Ålder? Stamtavla?
    Söker en hund till mormor. Hon är så ensam utan morfar.
    Fyra långa(mätt peinsonärsmässigt ;))promenader per dag då mormor är diabetiker. Massa mys och alltid hemma. :)

    SvaraRadera