Portal

Blogg Topplista

söndag 23 juni 2013

Insekter

Haha kom och tänka på incidenten hos Nina i veckan...
Någon sorts flygande insekt som tagit sig in i Ninas sovrum.
Hörde hur hon sprang omkring fram och tillbaka mitt i natten tills hon kom in till mej för att få hjälp.
"Jag kan tyvärr inte hjälpa dej jag är själv livrädd" var mitt svar.
jag gick ändå upp och ser hur Nina står och sprutar min flaska med hårspray på den.
Den stelnar men vecklar fort ut sig igen.
Jag som inte ens kan titta på sånt där sprang in på mitt rum och kastade igen dörren.
Ännu värre var det när den äntligen dog.
Hur ska jag förklara det?
Varför är jag mer rädd för den när den är död?
I mitt huvud är det ett lik (även om det är en insekt).
Ja jag vet inte, finns ingen förklaring men jag är rent ut sagt livrädd för döda djur/insekter.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar