Portal

Blogg Topplista

måndag 24 juni 2013

Love the love

Åååh ibland blir man så kär i kärleken.
La mina ögon på ett jätte gulligt par som det bara sprudlade kärlek ifrån i form av ord och myyys.
Visst är det mysigt att ha nån nära men det är inte vad jag är ute efter.
Vill ha en person som man kan dela allt med och inte bara en sån där "nån".
Just nu trivs jag bra med mej själv och vill att det ska vara så ett bra tag till i alla fall.
Men senare.. :)
Nu till nått helt annat.
Jag ska lägga på mej mitt allra trevligaste jag och ringa lite samtal idag.
Söka-jobb-samtal ni vet...Önska mej lycka tiiill!
Sen blir det en shoppingrunda med Melissa där jag och Theo även ska sova över inatt.
Lägga dom små liven och bara ha en mysig tjejkväll,
Lovely!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar