Portal

Blogg Topplista

lördag 16 november 2013

Allt löste sig tack vare en vänlig själ!!

Sent igår kväll knackade det på min dörr.
Jonas som jag var med tittade i nyckelhålet och sa: Det är polisen.
Min första tanke var att det hänt nått med Theo.
Han är hos Johan i helgen och jag tänkte att nu är det något eftersom jag inte har nån mobil så måste dom komma hit.
Poliskvinnan visade upp min mobil när vi öppnade dörren och jag kastade mej i famnen på henne och sa: Åååh tack snälla ni!!
Hon berättade att det var en gammal man som hittat mobilen i regnet och gick med den direkt till polisstationen!
TACK FÖR ALLA VÄNLIGA SJÄLAR DÄR UTE!!

Ikväll sjunger syrran på olearys ikväll/inatt så den här kvällen kommer bli awesome!
Jag är taggad till 1000!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar