Portal

Blogg Topplista

söndag 17 november 2013

Svårt val

Jag hade sååå kul i går!
Familjekär som man är blir varje sekund tillsammans helt enkelt bara tipptopp.
Sis lyfte taket med hennes starka vackra stämma när hon gjorde duetten med Neil Brooks.

Dagen efter såhär njuter jag av lugnet tänkte jag skriva...
Det stormar ju som aldrig förr just idag men som tur är håller jag mig
 i mina 72 kvm.
Segheten vet dom flesta av er säkert att jag gillar då jag i vanliga fall lätt blir rastlös och vill att saker ska hända.
Den här dagen bäddar jag ner mej i soffan med gott samvete.
Kom just på att pizza är ju ett måste, alltså måste jag ändå ut i stormen..
Nästan så man tar med sig ett paraply bara för att se om man lättar från marken..sjukt blåsigt! 

Mina topp 3 pizzor.
Beslutsångesten..Vad ska jag ta?

Visuvio med bea




Kycklingrulle




Eller en calzone?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar