Portal

Blogg Topplista

tisdag 12 november 2013

Lekdag

Totalt inne i mig själv när jag står i badrummet för att lägga på min dagliga makeup hör jag hur Theo kommer stapplandes in.
Mitt i maskaran hör jag hur han lyfter upp toalettetlocket och "plopp" kastar ner nånting i toalettstolen.
Snabbt tittar jag ner i den och ser min mobil där nere!
Kastar mig praktiskt taget ner och greppar tag i den.
Skyndade mig att torka den och som tur var så hade jag den i mitt mobilcase så den var rätt så skyddad.
Aj aj, nej nej och peka lite med fingret är allt man kan göra.
Glömma och vidare.

Idag är det grillning för både föräldrar och barn på Theos dagis så jag och Johan åker dit och myser med Theo.
Jag tar mej körven och har även bakat pinnbröd.
Var inte alls gammal sist jag åt pinnbröd så nostalgin lär infinna sig :)

Tackar ännu en gång för era kommentarer på gårdagens inlägg, skönt att så många förstår min situation.
Känner nu att jag kan fokusera helhjärtat på min dröm om uska.

Nu ---> Bus på dagis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar