Portal

Blogg Topplista

lördag 26 april 2014

Älskvärda stunder

Ljuvliga tiiider då allt bara flyter.
Super skön kväll med varma människor från Johans släkt har gjort våran kväll.
Alltid lika kul när man träffas allehopa sådär.
Det speciella tillfället var Elina som fyller 9 år <3 Theos kusin.
Vädret hjälper dopaminerna i kroppen att rusa och jag blir så glad av att se folk i min närhet må så bra.
Tuffare tider kommer, och det gör det för alla men går man igenom dom så kan det
 bara bli bättre.
Jag känner att jag blivit starkare i mej själv och utvecklats något enormt sen jag fick mitt lilla hjärta Theo.
Nu ska jag dock plocka fram det enda irritationsmomentet jag har just nu, 
vilket är candy crush bana 377 som jag bara står och stampar på.
Tur att det finns bättre saker att göra haha eller?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar