Portal

Blogg Topplista

fredag 27 februari 2015

Pang i bygget

Vaknade upp mitt i natten av att halva sängen bara brakade.
Den bara la ner ena halvan och där låg Fille och Theo nere på golvet.
Haha så typiskt, men det var ändå dags för en ny säng iallafall.
Vi hade beställt en säng för ett tag sen som det tydligen inte blev något med?
Nått fel i beställningen så denna gång ska vi se till att sängen kommer!!
Jag har min första praktik dag i morgon.
Valde att jobba helg bara för att jag var tvungen att vabba hela denna vecka.
Vabruari it is.
Är sjukt förväntansfull på hur det är att jobba på beroende psyk.

Hade en hel-mysig födelsedag igår med mina fina!
Enkelt firande med tända ljus. lite tacos och tårta på det.
Im happy!
Blir en tidig kväll så jag orkar med alla nya intryck i morgon :)
Tack för pratstunden i kväll Carolina!

Wish me luck!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar