Portal

Blogg Topplista

torsdag 26 februari 2015

Tidsresan

Wooooom och jag vaknade upp idag och är 30 år?!
Nääe så hemskt är det inte :)
Jag har gått igenom mycket i mitt liv och har lärt mej mycket om mej själv.
Att utvecklas som människa och att lära känna sig själv är bara positivt. 
Självkännedom är rikhet!
Fick höra ja må hon leva av min Theo i morse, givetvis den vackraste stämman jag hört.
Jag slutar aldrig chockas av mina vänner och min familj som bestämt sig för att bjuda mig utomlands!
Helt otroligt!
Nadja och Carro har planerat och lagt upp allt utan min vetenskap och jag har varit orolig över vad fan dom ska hitta på.
Vem kunde trott att vi ska åka utomlands tillsammans?
Älskade familj och vänner ni är bäst!

Bra kämpat mamma, för 30 år sedan just denna dag lyckades du helt fel fritt klämma ut mej!
Är så tacksam över det livet jag fått och har idag :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar