Portal

Blogg Topplista

tisdag 14 juni 2011

Doris och jag

Middagen på olearys var super god! Oxfilé med pomes och
bea-sås blev mitt val efter mycke velande. Idag är jag hundvakt hela
dagen åt Anton och Camillas hund (Doris). Dom ska bort med familjen
och det passade alldeles utmärkt för mej att umgås med lille Doris under tiden. Vi har varit ute på promenader och busat mycke på en stor gräsplätt som vi hittade. Känner inte för att ställa mej och laga nån
middag idag så jag gör det enkelt med endast nå korv med bröd.
På fredag ska jag provjobba på det nya jobbet. Jag anser att jag kan
det jag gör så det blir nog inga problem!

Många man känner är gravid eller har redan barn. Mysigt tycker jag att
se stormagen och detstå mysigare sen när tiden är kommen och man
blir en familj :) Är väldigt sugen på en liten bebis måste jag erkänna
men det blir inget av det än så länge. Siktar på att jobba i ca 1 år
först. Tur att man har folk i sin närhet man kan besöka och få sig en
bebis-dos lite då och då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar