Portal

Blogg Topplista

onsdag 15 juni 2011

Grattis älskade Johan!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen
vanlig dag för det är Johans födelsedag hurra hurra hurraaa!

Jajemen, Älsklingen fyller 27 år idag. Jag grattade honom och gav honom
frukost på sängen innan han åkte till jobbet imorse. Hoppas att han får
en extra bra dag idag! I eftermiddag ska han bli firad. Då bjuds det på
tårta och hans familj kommer hit och kalasar ;) Jag ska ägna dagen åt
att städa undan lite och fixa presentpapper till Johans present. Har ju
inte slått in den ännu. Får springa på stan och göra det. Önskar att jag
kunde baka något men jag är ju så fruktansvärt kass på det så tänker
inte göra något misslyckat bakverk att ställa fram haha.

Puss till min Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar